مسعود مهرابی
بیمه ایپاسخهای داده شده در تالارگفتمان
-
مسعود مهرابی
عضو1 اکتبر 2022 در 11:11 ق.ظ در پاسخ به: آیا میدانید نسبت قصور راننده در پرداخت خسارت های مالی و جانی چه تاثیری دارد؟1
-
مسعود مهرابی
عضو1 اکتبر 2022 در 11:21 ق.ظ در پاسخ به: آیا میدانید نسبت قصور راننده در پرداخت خسارت های مالی و جانی چه تاثیری دارد؟باسلام 75-25 صحیح میباشد
-
-
باسلام
جناب توژان همانطور که جنابعالی نیز مستحضر میباشید فرانشیز پرونده های ریکاوری 5% بدون لحاظ شرایط گواهینامه راننده خودرو سواری درخصوص پیگیری شکایت فرد زیاندیده میبایست از هر دو نفر شکایت کنه در نهایت با توجه به رای صادره در مراجع قضایی و محکوم شدن مالک یاراننده خسارت قابل بازیافت میباشد در صورتیکه راننده متواری باشد این امکان وجود داره تانسبت به توقیف هرگونه دارایی اعم از حسابهای بانکی و یا سایر اموال منقول اقدام شود.
-
مسعود مهرابی
عضو5 سپتامبر 2022 در 9:23 ق.ظ در پاسخ به: آیا غرامت مقطوع از محل کلوز ماده 66 قابل پرداخت است؟باسلام خدمت همه عزیزان
این متن عینا برگرفته از دستورالعمل اجرایی ماده 66
قانون تأمین اجتماعی میباشد و صراحتا قید شده که20- هزینه های درمان، تعهدات کوتاه مدت و غرامت مقطوع نقص عضو
مشمول تبصره ” 1″ ماده 66 قانون نمیباشند لذا خسارات مذکور به طور یکجا
از کارفرما وصول خواهد شد .
-
سلام جناب عظیمی
ممنون از پاسخ کامل شما
-
مسعود مهرابی
عضو18 دسامبر 2021 در 1:15 ب.ظ در پاسخ به: نحوه عملکرد بیمهگر در حوادث رانندگی ناشی از بی احتیاطی رانندگان بیش از 3 خودروباسلام
استاد ارجمند جناب آقای توژان
بنظر چیزی که تعیین کننده هست نظریه مکتوب افسر راهور میباشد که در صورت تنظیم کروکی و ثبت علت تامه تصادف و اینکه خودرو c نسبت به هر دو خودرو مقصر شده باشد نهایتا” یک حادثه تلقی و خسارت پرداخت میشود در غیر اینصورت یعنی نظریه افسر راهور مکتوب اعلام نشود معمولا شرکتهای بیمه فرض را بر دو مورد حادثه تلقی و هرکدام را نسبت به دیگری مقصر میدانند. لطفا در این خصوص دوستان نیز راهنمایی بفرمایند.
-
سلام بشخصه طی سالیان گذشته بواسطه حضور در واحد خسارت حوادثی رو تجربه کردیم که ناشی از باز
شدن بیموقع ایربگها بوده بطور مثال خودر در اتوبان حین عبور از دست انداز ایربگش باز شده و در نتیجه شوک وارده به راننده دچار حادثه و واژگونی شده ضمنا حوادث جزئی که خودرو آسیب خیلی کمی داشته اما در اثر باز شدن ایربگ
بینی راننده یا سرنشین شکسته و خسارات مادی بدنی زیادی رو بهمراه داشته که زیاندیدگان با توجه به عدم آشنایی با حقوق خود و یا عدم آشنایی با روند پیگیری مسائل حقوقی از حق خود گذشت کردند اما با توجه به تصادفات اخیر و
تبعات ناشی از عدم فعال شدن ایربگها و تبلیغات خوبی که در این زمینه برای آگاه سازی اذهان عمومی شده بصورت یک مطالبه عمومی شده امیدواریم تاثیر مثبتی بر روی کیفیت تولید. خودروهای داخلی اتفاق بیافتد.