پاسخ‌های داده شده در تالارگفتمان

Page 4 of 4
  • 5f6511c0e535e bpthumb

    عاطفه قمى

    عضو
    11 مهر 1399 در 9:07 بعد از ظهر در پاسخ به: پوشش بیمه ای هزینه تعمیرات زمان گارانتی خودرو

    براى بهبود كيفيت محصولات، يكى از راهكارها ميتونه اين باشه؛ البته به شرط اينكه شركت هاى بيمه گر، ناظر كيفى تاييد كننده در فرآيند توليد داشته باشند.

    با اين فرآيند مشترى كالاى با كيفيت تر ميخره؛

    بيمه گر كالايى با كيفيت رو كه خودش تاييد كرده بيمه ميكنه؛

    شركت خودروساز هم به مسئوليت اجتمايى ارائه محصولات درست و با كيفيت عمل كرده و اينكه قطعا وقتى مهر تاييديه شركت بيمه بر توليد محصولات باشه روى فروش تاثير مثبت ميزاره.

    ولى همه اينا يه مشكل بزرگ اجرايى داره و اون هم نظارت شركت بيمه گره !

  • 5f6511c0e535e bpthumb

    عاطفه قمى

    عضو
    6 مهر 1399 در 6:42 بعد از ظهر در پاسخ به: سهم هر بیمه گر مسئولیت در بیمه مضاعف

    به نظرم درسته كه بيمه گر تا سقف تعهدات بيمه نامه مسئوله، ولى خوب بيمه گر الف يه روزى بابت پوشش مازاد حق بيمه بيشترى گرفته، پس به نظرم درصد بيشترى بايد پرداخت كنه. يعنى الف يه ديه و مبلغ مازاد رو پرداخت كنه، بقيش رو ب پرداخت كنه.

    تو اين مثال فكر مى كنم بيمه گر ب مبلغى كمتر از يه ديه رو پرداخت مى كنه .

  • 5f6511c0e535e bpthumb

    عاطفه قمى

    عضو
    5 مهر 1399 در 9:53 بعد از ظهر در پاسخ به: Both to blame collision clause

    زمانى كه دو كشتى به هم برخورد كنند و اين برخورد ناشى از خطاى هر دو طرف تشخيص داده بشه؛ خسارت به نسبت بين هر دو طرف تقسيم ميشه.

    مثلا مشخص بشه كه هر دو ، به يه نسبت مقصر بودند، هر كشتى ميتونه ٥٠٪؜ خسارت وارده رو از طرف مقابل دريافت كنه.

Page 4 of 4