پاسخهای داده شده در تالارگفتمان
-
عاطفه قمى
عضو8 آگوست 2023 در 7:28 ب.ظ در پاسخ به: آیا ماده ۱۶ قانون بیمه شخص ثالث در خصوص راننده هم صدق می کند؟جداى موضوع اين بحث و اينكه در حال حاضر چه روندى اجرا ميشه؛ سوال من اينه چرا بايد آدم ها انقدر اذيت بشن؟؟
يه فرد به دليلى آسيب جانى ديده، و بنابر تشخيص قانون بايد مبلغى به بازماندگان فرد پرداخت بشه، حالا چرا بايد اين افراد براى حق خودشون چند جا مراجعه كنند ؟
اينكه خيلي پيچيده و مردم رو دور خودشون چرخوندنه !!
-
عاطفه قمى
عضو8 آگوست 2023 در 11:51 ق.ظ در پاسخ به: آیا ماده ۱۶ قانون بیمه شخص ثالث در خصوص راننده هم صدق می کند؟به عنوان غيرفنى ترين فرد صنعت بيمه😂نظر من اينه كه بر اساس ديه پرداخت ميشه.
و اگر منطق سهولت دريافت براى بيمه گزار مطرح باشه، قاعدتا بايد هر بيمه گرى كه درخواست به سمتش رفت، كل مبلغ رو واريز و براى باقي به بيمه گر بعدى رجوع كنه.
به نظرم تو اين مورد، بيمه گر ثالث ٥٠٪ سهم خودش يعني ١٢٠ تا و باقي اون يعنى ١٨٠ تا رو بيمه گر راهدارى پرداخت ميكنه.
-
يك سال قبل اينجا مباحث جالبى مطرح شد و امروز بعد از گذشت اين زمان، خبر مطرح شدن طرح بیمه تضمین کیفیت خودرو رو ديدم.
انشالله كه يك روز اجرايى بشه.
-
براى علاقه مندان به حوزه ى IOT
کاربردهای اینترنت اشیا
🔻 کسبوکار و مدل تجاری در IOT
🔻 چالشهای حوزه اینترنت اشیا
🔻 نمونههای موفق تجاریسازی شده IOT
🔻 آینده اینترنت اشیا و ایدههای کسبوکار
🎤 دکتر سیاوش بیات
🔸 عضو هیات علمی دانشگاه شریف
🔸 مشاور توسعه زیرساخت IOT در همراه اول
⌛️ پنجشنبه ۲۵ شهریور، ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۳۰
🎁 هزینه ثبتنام: رایگان
-
عاطفه قمى
عضو29 آگوست 2021 در 5:05 ب.ظ در پاسخ به: پرداخت کارمزد بازاریابی به کارمندان شرکت های بیمهپيش زمينه هاى زيادى بايد آماده بشه تا اين كار قابليت اجرايى شدن داشته باشه.
به نظر من تو فرهنگ كارى كشور ما شايد روال عادى كار نظم خودشو از دست بده و مسائل اخلاقى زير سوال بره.
-
انصافا چقدر دنياى ارتباطات جالبه.
چند روز پيش من به طور ناشناس از طريق يه دوست مشترك رو اين پرسشنامه نظر دادم😁 الان ديدم اينجا هم هست.
موفق باشيد 👌🏻
-
اين بحث براى من پارسال شروع شد، وقتى ميخواستم در مورد طرح بودجه ريزى فكر كنم. از ديد بازاريابى و به جهت برنامه ريزى فروش يعنى اينكه رو چه رشته هايى بيشتر هزينه (مالى و غير مالى) بشه و …
به نظرم بد نيست به تحليل سودآورى فكر كرد.
البته بنده نگاهم بازاريابيه و شايد خيلى عوامل ديگه رو لحاظ نكرده باشم .
-
<div>
بخش هشتم
جمع بندی مطالب بارگذاری شده
بحث در مورد Robo-Advisors بدون شک در آینده ی نه چندان دور بسیار فراگیر خواهد شد و بیشتر در موردش خواهیم شنید. بنابراین موضوع خیلی جای مطالعه داره؛
تا الان به صورت خلاصه آیتم هایی از جمله تعاریف، مزایا، معایب و … مطرح شده که جهت جمع بندی به صورت یکجا در قالب یک فایل مجدد بارگذاری شد.
انشالله زنده باشم و ادامه ی مطالب رو با دید صنعت بیمه و به صورت تخصصی تر هم بزارم ….</div><div>
</div>
-
عاطفه قمى
عضو8 آگوست 2023 در 7:23 ب.ظ در پاسخ به: آیا ماده ۱۶ قانون بیمه شخص ثالث در خصوص راننده هم صدق می کند؟🙏🏻🙏🏻🙏🏻
-
بله ؛ جمله همیشگی من :
“عجايب به وقوع ميپونده و ميگذره، و براى نسل بعدى نه تنها يه چيز عادى بلكه يك ضرورت ميشه …”
-
عاطفه قمى
عضو18 ژانویه 2023 در 4:39 ب.ظ در پاسخ به: تعیین مقصر و علت تصادف در فیلم بارگذاری شده از خسارت ثالثچرا هر دو مقصر نیستن ؟
طبق قانون احتمالا خودروی مشکی رعایت فاصله نداشته؛
و اینکه ممکن بود یه عابر پیاده رد بشه، سرعت خودروی مشکی زیادتر از حد معمول نبوده ؟!
-
بیمه تو هر زمينه اي از جمله خودرو ، ساختمان و … كه وارد بشه قطعا اثرات مثبتي داره. گرچه من هم تردید دارم راه به جايي ببره ولی به قول سعدى : به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل / و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم …
بنابراين تلاش از بزرگان صنعت مثل شما ؛ و اميد به بهبود از نسل هميشه اميدوار جوون هايى مثل من😁
-
👍🏻👍🏻👍🏻
من قبلا اين مطلب رو نوشته بودم :
“عجيب و غير ممكن بودن تحولات در صنعت بيمه، چيزى شبيه به عجيب بودن استفاده نسل قبلى از شبكه هاى اجتماعى براى ساده ترين ارتباطات شخصيه.
كى فكرشو ميكرد نسلى كه تو جوونيشون حتى تلفن نداشتن، الان ساده ترين ارتباطات و احوال پرسى رو از طريق اپليكيشن هاى مختلف انجام بدن ! و چه راحت عادت شد. مثل برق، مثل سفر با هواپيما و …حقيقت اينه كه عجايب به وقوع ميپونده و ميگذره و براى نسل بعدى نه تنها يه چيز عادى بلكه يك ضرورت ميشه …”
-
عاطفه قمى
عضو1 سپتامبر 2021 در 7:49 ب.ظ در پاسخ به: پرداخت کارمزد بازاریابی به کارمندان شرکت های بیمهسلام و احترام
منظور شما از سيستم هاي فناوري بيس اينه كه هر كارمند مثل يه شبكه فروش انلاين عمل كنه؟ و با توجه به آيين نامه هاي مشخص و … صدور داشته باشه ؟
يه سرى ابهامات براى من وجود داره.
جداى بحث اخلاقيات كه به طور كلى مطرح كردم و مهم ترين علت مخالفت بنده است، به نظر شما در صورت پذيرش اين امر كي پشتيباني انجام بده ؟! معنا و شرح شغل ستاد چي ميشه ؟! همه ذهن و انرژي فرد ميره به سمت جذب و از كار عادي غافل ميشن. البته از طرفى اين نكته حائز اهميت هست كه الانم هستن كارمندانى كه ساعاتى از وقت اداري رو درگير بورس و ارز ديجيتال و غيره هستن و چه بهتر حداقل در مسير بيمه اي اين زمان صرف بشه.
ولي اينجا مساله دومم كه خيلي مهم تره مطرح ميشه؛ كه آيا واقعا همه افراد ميتونن نيروي فروش خوبى باشن ؟!
من حتي جز دسته افرادى هستم كه ميگم كاش تخصيص كد نمايندگي خيلي سخت تر بود و اين شغل بسيار مهم و ارزشمند به دست هر كسي نميفتاد.
ولي الان بحث بر اينه كه همه كارمندا بتونن بفروشن.
به نظر من حتى به فرض اجرايي شدن اين موضوع، بايد براي عده ي خاصي از كاركنان باشه.
-
عاطفه قمى
عضو31 آگوست 2021 در 10:40 ق.ظ در پاسخ به: پرداخت کارمزد بازاریابی به کارمندان شرکت های بیمهدر درست بودن فرآيند هرچقدر مفيد باشى پول بگيري كه شكي نيست.
ولى آيا همه ي افراد امتياز و امكانات و شرايط برابر براى اين هدف دارن ؟! به طور مشخص بحث صنعت بيمه؛ يه فرد به تنهايي نميتونه مشتري رو نهايي كنه. فرآيند جذب كه از پيدا كردن مشتري تا نرخ گرفتن و تبادل اطلاعات و نهايي شدن قرارداد باشه افراد زيادي رو تو ساختار سازمانى درگير ميكنه و من فكر نميكنم تو كشور ما فرهنگ كار تيمى و اخلاق به حد اعلا خودش اجرايي بشه.
-
یکی از بحث هایی که در دنیا و در تاثیر موفقیت کسب و کارها بسیار مطرحه بحث قیمت گذاری درست و مناسبه. نه به معنای گران فروشی یا ارزان فروشی. بلکه دقیقا قیمت مناسب با ارزش های دریافتی مشتری.
انواع قیمت گذاری در سال های اخیر بسیار بسیار مورد توجه قرار گرفته که تاثیرات قابل توجهی هم داشته. از جمله موارد قابل ذکر میتونم به صنعت هواپیمایی / سینما / هتل داری و … اشاره کنم و در صنعت بیمه خیلی جای کار داره …
این بحث و توضیحاتش انقدر وسیعه که باید یه متن جداگانه در موردش بزارم.
-
امان از روح بازاريابى كه سوداگر است.
يه استادى داشتم ميگفت هيچ بازارياب موفقى هيچ وقت به بهشت نميره 😅
-
سلام ممنون از شما 🙏
بله در بخشى جداگانه ذكر كردم كه قوانين در هر كشور ممكنه ممانعت از پيشبرد اين قضيه داشته باشه.
اين مطالب صرفا بخشى از مطالعات يه عضو جديد از صنعت بيمه است كه دوست داره اطلاعاتش رو به اشتراك بزاره 😬😇