-
گرچه خيلى جزئى با بيمه نامه باربرى آشنا نيستم ولى خط آخر اين كلوز نوشته صاحب بار …
به نظر ميرسه علاوه بر مالكين دو كشتى، يه بخش از شراكت در خسارت هم بر ميگرده به صاحب بار.
لطفا تایید کنید که می خواهید این کاربر را مسدود کنید.
کارهایی که دیگر قادر نخواهید بود:
دقت داشته باشید که: این اقدام همچنین این کاربر را در صورتیکه در فهرست ارتباطات تان باشد حذف خواهد کرد و این موضوع به مدیران نیز گزارش خواهد شد. لطفا چند دقیقه شکیبا باشید تا این پردازش کامل شود.