• آواتار بهزاد توژان

    بهزاد توژان

    عضو
    15 سپتامبر 2021 در 6:22 ب.ظ

    با سلام و احترام

    به نظر من ابتدا باید هر شرکت بیمه‌گری، کمیته‌ای متشکل از تعدادی نماینده منتخب(انتخاب شده توسط نمایندگان و کارگزاران آن شرکت) و کارشناسان فنی شرکت(که توسط مسئولین شرکت انتخاب می‌شوند) تشکیل داده و در ابتدا اختلافات بین بیمه‌گر و نماینده در این کمیته مطرح شود.

    اگر اختلاف کماکان باقی باشد، در کمیته دیگری متشکل از نمایندگان منتخب دیگر شرکت‌های بیمه و کارشناسان دیگر شاغل در صنعت بیمه که از طرف بیمه مرکزی انتخاب می شوند بررسی شود.

    در صورتیکه به این صورت اقدام شود، به نظر می‌رسد مراجعه به مرجع قضایی متصور نباشد و در صورت مراجعه نیز رای کمیته‌ای که منتخب بیمه مرکزی بوده، می‌تواند تاثیرگذار باشد.