• آواتار امیرحسین خداپناهی

    امیرحسین خداپناهی

    عضو
    8 می 2021 در 10:01 ب.ظ

    با سلام و احترام

    بنده نیز با نظر جناب اقای عظیمی کاملا موافق هستم و همانگونه که مستحضر می باشید مطابق با ایین نامه اجرایی ماده ۳۰ قانون بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث تکمیل پرونده و ارائه مدارک بر عهده مقصر و زیاندیده حادثه بوده و پس از ارائه رای دادگاه گاها نیاز به تماس تلفنی با ایشان جهت مراجعه و … می باشیم که در صورت عدم اعلام شماره تماس صحیح این موضوع از همان ابتدا امر قابل پیگیری می باشد و از طرفی معمولا مقصر حادثه به لحاظ خلاصی از شکایت زیاندیده و ایفا تعهدات بیمه گر و پرداخت خسارت و مختومه نمودن پرونده اقدام به همکاری های لازم با شرکت بیمه مینمایند مضاف بر اینکه تغییرات جدید اعمال شده در زمان صدور بیمه نامه و درج اطلاعات مالک و راننده نیز می تواند به این موضوع کمک بسیاری داشته باشد از طرفی نیز در موارد معدود که از هیچکدام از این راه ها موفق به امکان بدست اوردن اطلاعات تماس مقصر حادثه نگردیم انجام تحقیقات میدانی و مراجعه به ادرس های اعلامی پرونده قطعا میتواند منجرب حصول نتیجه مطلوب گردد.