• آواتار فرهاد عظیمی

    فرهاد عظیمی

    عضو
    4 می 2021 در 4:24 ب.ظ

    به نظر من با توجه به اینکه خیلی از خسارت های جانی بعد از طی مراحل دادرسی پرداخت می شه و در یکی از مراحل دادرسی اوراق بازجویی توسط طرفین دعوی یعنی مقصر و زیاندیده تکمیل می شه که در اون نشانی و شماره تماس افراد دریافت می شه، شاید بشه به همون ها دلخوش کرد. ضمناً معمولا مقصر در زمان تکمیل اون فرم ها چندان به فکر این نیست که این ادرس و تلفن قراره یه روز دست شرکت بیمه بیفته مگر اینکه عضو شاب بشه و این گفتمان رو بخونه 😅

    حتی شاید چون خودش رو در معرض محکومیت می بینه و میخاد هر طور شده از خودش دفاع کنه، تلاش می کنه اطلاعات دقیق بنویسه تا در جریان امور قرار بگیره.

    دلگرمی دیگه راه اندازی کروکی های الکترونیکی که اقای امیر حسین خداپناهی @Amirpanahi در یک گفتمان به اون پرداخته. به نظر با راه اندازی این کروکی ها و سراسری شدن طرح اطلاعات قابل اتکایی از طرفین دعوی دست بیمه گران برسه.