• عاطفه قمى

    عضو
    27 دی 1400 در 2:23 بعد از ظهر

    👍🏻👍🏻👍🏻

    من قبلا اين مطلب رو نوشته بودم :

    “عجيب و غير ممكن بودن تحولات در صنعت بيمه، چيزى شبيه به عجيب بودن استفاده نسل قبلى از شبكه هاى اجتماعى براى ساده ترين ارتباطات شخصيه.
    كى فكرشو ميكرد نسلى كه تو جوونيشون حتى تلفن نداشتن، الان ساده ترين ارتباطات و احوال پرسى رو از طريق اپليكيشن هاى مختلف انجام بدن ! و چه راحت عادت شد. مثل برق، مثل سفر با هواپيما و …

    حقيقت اينه كه عجايب به وقوع ميپونده و ميگذره و براى نسل بعدى نه تنها يه چيز عادى بلكه يك ضرورت ميشه …”

    • این پاسخ 2 سال، 6 ماه پیش توسط  عاطفه قمى ویرایش شد.
    • این پاسخ 2 سال، 6 ماه پیش توسط  عاطفه قمى ویرایش شد.
    • این پاسخ 2 سال، 6 ماه پیش توسط  عاطفه قمى ویرایش شد.
    • این پاسخ 2 سال، 6 ماه پیش توسط  عاطفه قمى ویرایش شد.