• کارت طلایی ایران خودرو

    ارسال شده توسط سیروس خواجوی در 15 اکتبر 2022 در 10:17 ق.ظ

    ایران خودرو نیز با در نظر گرفتن کارت طلایی، برای مالکان خودرو مجموعه از خدمات پوششی، جانبی و سرویس دهی را ارائه می‌دهد. خدمات زیر با داشتن این کارت ارائه می‌شوند:

    • پاسخگویی و راهنمایی تلفنی
    • اطلاع رسانی و مشاوره فنی
    • خدمات امدادی بصورت شبانه روزی
    • حمل رایگان خودرو
    • انتقال رایگان سرنشینان خودرو
    • انجام سرویس ادواری رایگان در محل
    • پوشش زیان در سرقت جزیی
    • انجام بازدیدهای تابستانی و زمستانی در محل
    • انجام تعمیرات فنی در محل
    • پوشش حوادث طبیعی
    • تعویض رایگان لاستیک براساس کارکرد

    الان سوال اینه که اگر شرکت ایران خودرو به هیچکدوم از این تعهداتش عمل نکنه، میشه ازش شکایت کرد؟

    • این گفتمان 2 سال، 1 ماه پیش توسط  مدیریت شاب ویرایش شده است. دلیل: این گفتمان بیمه ای نیست. خودرویی است
    مدیریت شاب پاسخ داد 2 سال، 1 ماه پیش 2 عضو · 1 پاسخ
  • 1 پاسخ
  • آواتار مدیریت شاب

    مدیریت شاب

    مدیریت
    16 اکتبر 2022 در 9:12 ق.ظ

    جناب آقای خواجوی سلام

    یک پیام خصوصی برای شما ارسال شده است. لطفا آنرا بررسی و پاسخ را ارسال فرمایید.

    با سپاس- مدیریت شاب

Log in to reply.