-
پل ارتباطی بازیافت پرونده های خسارت ثالث
همانگونه که مستحضرید در حال حاضر در پرونده های خسارت ثالث پس از پرداخت خسارت،به استناد ماده 14 و 15 قانون بیمه شخص ثالث،پرونده جهت ریکاوری به اداره بازیافت ارجاع می گردد.حال به نظر شما چه ضمانت اجرایی برای اعلام شماره تلفن صحیح و قابل استفاده از سوی مقصر حادثه در زمان تشکیل پرونده جهت پیگیری بازیافت در پرونده های مذکور از سوی بیمه گر وجود دارد؟ (با تصور اینکه در پرونده های با مبالغ بازیافت پایین، ارزشی جهت ارسال پرونده به واحد حقوقی جهت پیگیری وجود ندارد.)
Log in to reply.