• بازاریابی در صنعت بیمه

    ارسال شده توسط عاطفه قمى در 4 جولای 2021 در 3:30 ب.ظ
    مفاهیم ابتدایی بازاریابی

    در هر کشوری بانک ها و شرکت های بیمه از جمله تاثیرگذارترین بنگاه های اقتصادی و از ﺻﻨﺎﻳﻊ اﺻﻠﻲ ﻛﺸﻮر ﺑـﻪ ﺷـﻤﺎر ﻣـﻲآﻳـند ﻛـﻪ ﻧﻘـﺶ ﺑﺴـﺰاﻳﻲ را در اﻗﺘﺼـﺎد ﻛﺸـﻮر ﺑـﺎزي می کنند. با توجه به رقابتی شدن فزاینده ی این بازارها، بقای شرکت در بازار و دستیابی به مزیت رقابتی بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی ها و به کارگیری روش های بازاریابی مؤثر و کارا ممکن نیست و بنابراین در چنین شرایطی روش های بازاریابی سنتی برای دستیابی به مزیت های رقابتی و حفظ آن مزایاکافی نیستند.

    ساده ترین مفاهیم بازاریابی که در پس هر کدام اقیانوسی از مطالب وجود داره در فایل زیر ارائه شده:

    عاطفه قمى پاسخ داد 3 سال، 3 ماه پیش 2 عضو · 2 پاسخ ها
  • 2 پاسخ ها
  • آواتار بهزاد توژان

    بهزاد توژان

    عضو
    2 آگوست 2021 در 2:57 ب.ظ

    با سلام

    مطلب فوق‌العاده مهمی را بیان کردید و اگر هر کسب و کاری بتواند هر چه نزدیکتر به این موارد عمل نماید، موفق تر خواهد بود.

Log in to reply.