-
بازاریابی در صنعت بیمه
مفاهیم ابتدایی بازاریابی
در هر کشوری بانک ها و شرکت های بیمه از جمله تاثیرگذارترین بنگاه های اقتصادی و از ﺻﻨﺎﻳﻊ اﺻﻠﻲ ﻛﺸﻮر ﺑـﻪ ﺷـﻤﺎر ﻣـﻲآﻳـند ﻛـﻪ ﻧﻘـﺶ ﺑﺴـﺰاﻳﻲ را در اﻗﺘﺼـﺎد ﻛﺸـﻮر ﺑـﺎزي می کنند. با توجه به رقابتی شدن فزاینده ی این بازارها، بقای شرکت در بازار و دستیابی به مزیت رقابتی بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی ها و به کارگیری روش های بازاریابی مؤثر و کارا ممکن نیست و بنابراین در چنین شرایطی روش های بازاریابی سنتی برای دستیابی به مزیت های رقابتی و حفظ آن مزایاکافی نیستند.
ساده ترین مفاهیم بازاریابی که در پس هر کدام اقیانوسی از مطالب وجود داره در فایل زیر ارائه شده:
Log in to reply.