Tagged: 

  • اعتراض به خسارت سیار

    ارسال شده توسط سیروس خواجوی در 28 آگوست 2022 در 4:25 ب.ظ

    سلام در صورت وجود واحد خسارت سیار، در زمان وقوع حادثه، کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه به محلی که تصادف رخ داده است مراجعه کرده و حادثه را بررسی می‌کنند. حال اگر ما به کارشناس خسارت سیار اعتراض داشته باشیم، مدت دریافت خسارت طولانی تر خواهد شد. در اینجا ممکن است که مدت بیمه نامه ما هم تمام شود. در این حالت باید چه کار کرد؟

    بهزاد توژان پاسخ داد 2 سال، 3 ماه پیش 5 عضو · 4 پاسخ ها
  • 4 پاسخ ها
  • آواتار عباس ساعتی

    عباس ساعتی

    عضو
    28 آگوست 2022 در 5:44 ب.ظ

    سلام دوست عزیز

    با توجه به اینکه ملاک پرداخت خسارت ، فعال بودن بیمه در زمان وقوع حادثه است ، مشکلی در این زمینه رخ نخواهد داد.

  • آواتار امیرحسین خداپناهی

    امیرحسین خداپناهی

    عضو
    28 آگوست 2022 در 5:57 ب.ظ

    با سلام و احترام

    از آنجاییکه زمان وقوع حادثه خودرو تحت پوشش بیمه نامه بوده لذا انقضا تاریخ بیمه نامه تاثیری در بررسی پرونده و خسارت نخواهد داشت.

  • آواتار حسین عباسچیان

    حسین عباسچیان

    عضو
    28 آگوست 2022 در 7:58 ب.ظ

    ارتباطی ندارد ملاک شرایط بیمه نامه در زمان وقوع حادثه است از طرفی پرسه رسیدگی به اعتراض زیاد زمان بر نیست

  • آواتار بهزاد توژان

    بهزاد توژان

    عضو
    31 آگوست 2022 در 8:59 ق.ظ

    سلام

    همانطوریکه دوستان اشاره نموده اند، اگر خودرو در زمان حادثه دارای بیمه نامه معتبر باشد و وقوع حادثه را قبل از تاریخ اعتبار بیمه نامه به شرکت بیمه اعلام کرده باشد، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

    ولی در صورتیکه بعد از تاریخ اعتبار بیمه نامه مراجعه کند، شرایط کمی سخت شده و برای دریافت خسارت باید مستنداتی ارائه نماید که بیانگر اصالت تاریخ وقوع حادثه باشد.

    اعتراض زیاندیده به مبلغ خسارت هم تاثیری در این امر نداشته و پس از توافق مبلغ، خسارت رسیدگی خواهد شد.

Log in to reply.