خانه ‹ تالارهای گفتمان ‹ تالارهای گفتمان بیمه ای ‹ انجمن مباحث عمومی بیمه ‹ Robo-Advisors ‹ پاسخ به: Robo-Advisors
-
بخش هفتم
جریان درآمدی پیاده سازی طرح Robo-Advisor
- درآمد ناشی از هزینه مشاوره: مشتریان در ازای دریافت خدمات روبو، کارمزدی را پرداخت نمایند.
- درآمد ناشی از نمایش تبلیغات بر روی پلتفرم روبو
- دسترسی به داده های مشتریان سیستم روبو و ایجاد دیتا بیسی به منظور بازاریابی های آتی
- مشاوره و فروش خدمات شخصی سازی شده: ارائه مشاوره هاي مالي به افراد طبق اصول اقتصادي و مباني نظريات قيمت گذاري و ایجاد تنوع محصولات و قيمت هاي متفاوت برای مشتريان از حوزه هاي مختلف و افزايش حاشيه سود
- مشارکت و معاوضه خدمات : بهعنوان مثال مشتريان در ازاي استفاده از خدمات روبو، محصولات مکمل را با تخفیف دریافت نمایند.
<div>
منافع غیرمالی و درآمدزایی غیرمستقیم پیاده سازی طرح Robo-Advisor
- سیستماتیک و بدون دخالت افراد بودن (ارائه خدمات با سیستم منصفانه)
- پاسخگویی سریعتر به درخواست مشتریان با کمترین هزینه (کاهش هزینه مادی و غیرمادی (زمان) مشتریان)
- افزایش سرعت پیشبرد امور و کاهش کاغذ بازی و تشریفات اداری
- کاهش مصرف اسناد مکتوب و کاهش آسیب به محیط زیست؛ و در نتیجه آن ادراک مثبت مشتریان از مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه گر
- ایجاد دیتابیس کاملی از مشتریان و شخصیسازی محصولات آتی بر اساس دادههای به دست آمده از افراد
- ارائه محصولات و خدمات جدید و متنوع
- توسعه گروه های مشتریان جدید
- توسعه برند و اثر مثبت بر جايگاه برند
<div>
ساختار هزینه ای پیاده سازی طرح Robo-Advisor
- هزينه هاي برنامه نويسي
- هزينه ايجاد زيرساخت ها و پلتفرم هاي مناسب توزيع
- هزينه هاي نيروي انساني مورد نياز جهت اجرايي شدن
- هزينه تبليغات (به خصوص تبليغات آگاهي كننده)
</div>
</div>