• مصطفی ملکی

    عضو
    29 فروردین 1400 در 10:15 قبل از ظهر

    سلام وقت بخیر. با توجه به غیر قابل بازیافت بودن خسارت میتوان 10 درصد را کسر نمود اما آیا بیمه گذار تقصیری داشته است ؟ اما اگر هدف بیمه گر کسب رضایت مشتری و پرداخت منصفانه خسارت باشد میتوان جور دیگری نگاه کرد. شاید بهتر باشد با نگاه جلب رضایت بیمه گذاران و توسعه صنعت بیمه به روش خسارتهای دارای مقصر قابل بازیافت عمل کنیم به ویژه آنکه این 5 درصد اضافه در کل خسارتها رقم خیلی زیادی نخواهد بود.