-
Unknown Member
کاربر حذف شده23 آذر 1399 در 6:59 قبل از ظهردرود استاد.همیشه یکی از اشکالات وایرادهایی که به شرایط عمومی گرفتم بحث Commentaryیا تفسیره .چرا بیمه مرکزی نمیاد تفسیر واژه ها وعبارتهای شرایط عمومی رابزاره که این تعارضات واقعا ایجاد نشه قریب به هفت ساله این راهمیشه به خیلی از دوستان تو نهاد ناظر میگیم گوش شنوایی نیست .اگر این تفسیر باشه اصلا خیلی از اختلافات شرایط بیمه نامه حل میشه.یه دلیل دیگه هم عدم استفاده از افراد فنی برای تدوین شرایط عمومی بیمه نامه است.نمونه اش را کم کم در تفاوت آیین نامه ۸۰و ۹۸میبینیم خیلی از عبارتها اختلاف ومشکل ایجاد میکنه ودردسرهای تازه برای شرکتهای بیمه و شروع هزینه های جدید داوری و امثالهم.واقعا نهایت لطفه اگر تو سندیکا وبیمه مرکزی مجددا این مسئله رامطرح بفرمایید
با سپاس
