• امیرحسین خداپناهی

    عضو
    25 آبان 1399 در 6:02 بعد از ظهر

    با سلام واحترام

    به نظرم بحث بسیار خوب و مهمی را مطرح فرمودید چراکه بنده نیز سال گذشته عینن همچین موردی را از سوی نمایندگی یکی از شرکت های بیمه مشاهده کردم و جالب بود که ایشان این تخلف را گونه از مشتری مداری تعبیر می نمودند به نظر شما آیا مقصر اینگونه موارد نمایندگان می باشند؟

    به نظرم کسانی که چنین تخلفاتی را با عنوان مشتری مداری و … انجام می دهند می بایست به شدت و جدیت تمام از سوی واحد مربوطه و حتی بیمه مرکزی مورد مواخذه قرار گرفته و توبیخ گردند چراکه با این عنوان نسبت به جذب مشتری اقدام و سپس همانگونه که فرمودید زمان پرداخت خسارت به تعهد خویش عمل ننموده و موجب نارضایتی و اعتراض ایشان می گردند.

    متاسفانه در برخی شرکت ها نمایندگانشان هرگونه که میخواهند اقدام و گویا هیچگونه نظارتی بر عملکرد ایشان نیست که این مستلزم افزایش نظارت بر واحد های صدور چه از سوی شرکت های بیمه و چه از سوی بیمه مرکزی می باشد.